Zapraszamy uczniów SP 10 Będzin do udziału w projekcie.

        Proponujemy Wam ciekawe zajęcia edukacyjno-wychowawcze:

zajęcia z pedagogiem, klasy 1-6

Zajęcia skierowane są do dzieci nieśmiałych, z problemami emocjonalnymi.
Mają na celu: podniesienie poczucia własnej wartości; przezwyciężenie nieśmiałości; dostarczanie dzieciom poczucia bezpieczeństwa, otwartości i szczerości; rozwijanie umiejętności komunikowania się; rozbudzenie gotowości do swobodnego wypowiadania się; poznawanie swoich mocnych stron; odreagowanie napięć; budowanie pozytywnego obrazu siebie; tworzenie sytuacji sprzyjających wyrażaniu własnych uczuć.

zajęcia z psychologiem, klasy 1-6

Zajęcia skierowane są do dzieci nadpobudliwych, mających problemy z koncentracją.
Mają na celu: przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym; wzmacnianie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych; nabywanie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów; radzenie sobie z własnymi emocjami.

zajęcia z logopedą, klasy 1-6

Zajęcia skierowane są do dzieci mających problemy z prawidłową wymową, dyslektyków.
Mają na celu: kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń strony fonetycznej, leksykalnej, gramatycznej, stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, doskonalenie wymowy już ukształtowanej.

Akademia dorosłości, zajęcia z pedagogiem, klasy 1-6

Zajęcia skierowane są do dzieci, które nie potrafią poradzić sobie ze stresem w różnych środowiskach: szkolnym, rówieśniczym.
Mają na celu: rozpoznawanie oznak stresu, rozwijanie umiejętności radzenia sobie z napięciem pojawiającym się w trudnych sytuacjach, zwrócenie uwagi na znaczenie pozytywnego stosunku do siebie, uczenie pozytywnego myślenia oraz stawiania sobie sensownych, możliwych do osiągnięcia celów, wyrobienie umiejętności, które pomogą dzieciom w adaptacyjnym i rozwojowym poradzeniu sobie z kryzysem wieku dojrzewania.
Feniks, zajęcia z nauczycielem języka polskiego, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci szczególnie uzdolnionych polonistycznie, jak również do tych, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania humanistyczne, pragną poszerzać wiedzę o kulturze i doskonalić sprawność komunikowania.
Mają na celu: ugruntowanie wiedzy zdobytej na lekcjach języka polskiego, rozszerzanie wiadomości i umiejętności uczniów z wybranych dziedzin języka polskiego, motywowanie do czytania i krytycznego odbioru tekstów literackich, utrwalenie i rozszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu nauki o języku i ortografii, zapoznanie uczniów z ofertą czasopism dla dzieci i młodzieży .

Ćwiczę, więc potrafię, zajęcia z nauczycielami kształcenia zintegrowanego, klasy 1-3

Zajęcia skierowane są do dzieci mających trudności w nauce.
Mają na celu: umożliwienie im opanowania podstawowych wiadomości i umiejętności przewidzianych u ucznia kształcenia zintegrowanego, usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych, rozwijanie sprawności czytania, pisania, liczenia, podniesienie poziomu graficznego pisma, wyrobienie szybkości, płynności i precyzji ruchów, usuwanie następstw niepowodzeń szkolnych.

Ćwiczę, więc potrafię, zajęcia z nauczycielami: języka polskiego, matematyki i przyrody, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci mających trudności w przyswajaniu wiedzy.
Mają na celu: uzupełnienie braków wiadomości z języka polskiego, matematyki i przyrody; stymulowanie logicznego myślenia, rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze zrozumieniem, rozwijanie pamięci; kształtowanie pozytywnego nastawienia do podejmowania wysiłku intelektualnego.

Europejczyk XXI wieku, zajęcia z nauczycielami języka angielskiego i języka niemieckiego, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie języków obcych.
Mają na celu: otwarcie uczniom oczu na świat i poszerzanie ich doświadczeń poprzez kontakt z nauką języków oraz kulturą i obyczajowością krajów obcojęzycznych, przygotowanie uczniów do wykorzystywania języków obcych w sytuacjach życiowych.

Mały przyrodnik, zajęcia z nauczycielem przyrody, klasy 1-3

Zajęcia skierowane są dzieci interesujących się zagadnieniami środowiska przyrodniczego.
Mają na celu: nauczyć uczniów korzystania z różnych źródeł wiedzy przyrodniczej ze szczególnym uwzględnieniem własnych doświadczeń i obserwacji, wyrobienie samodzielności w pracy laboratoryjnej oraz swobodnego posługiwania się mikroskopem, wyposażenie uczniów w umiejętności hodowlane, pielęgnacyjne i obcowania z przyrodą, uwrażliwienie dzieci na piękno otaczającego ich świata.

Matematyka wokół nas, zajęcia z nauczycielem matematyki, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci pragnących poszerzyć swoją wiedzę z matematyki.
Mają na celu: rozwijanie myślenia, rozwijanie osobowości, przygotowanie uczniów do wzięcia udziału w konkursach szkolnych i pozaszkolnych.

Śmietanka kulturalna, zajęcia z nauczycielem plastyki przygotowujące do świadomego odbioru kultury, klasy 1-6

Zajęcia skierowane są do dzieci, które pragną poszerzyć wiedzę i świadomość kulturalną.
Mają na celu: rozwijanie u uczniów postaw twórczych, kreatywnych i poszukujących, podnoszenie, pogłębienie kultury, dzieci poznawać będą poprzez różne formy teatr, kino, wernisaże, filharmonię, operetkę, wystawy, nauczą się interpretacji dzieł sztuki, zdolności ich zrozumienia.

Mały technik, zajęcia z nauczycielem techniki, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci interesujących się modelarstwem.
Mają na celu: osiągnięcie, wyższego niż elementarny, poziomu orientacji ogólnotechnicznej. Tematyka zajęć i prac wytwórczych zorientowana jest na modelarstwo lotnicze.

Świat w obiektywie, zajęcia z nauczycielem techniki rozwijające zdolności fotograficzne, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci interesujących się sztuką fotograficzną.
Mają na celu: umożliwienie uczniom odkrycia własnych talentów fotograficznych, pielęgnowania i rozwijania tych zainteresowań.

Pecet, zajęcia z nauczycielem informatyki, klasy 1-3
Bezpieczny internauta, zajęcia z nauczycielem informatyki, klasy 4-6

Zajęcia skierowane są do dzieci chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii informacyjnej.
Mają na celu: rozwijanie zainteresowań informatycznych, przygotowanie uczniów do funkcjonowania w zinformatyzowanym społeczeństwie, wdrażanie do świadomego kulturalnego i odpowiedzialnego korzystania z zasobów internetowych. W klasach I-III zajęcia będą miały charakter poznawczy. Uczniowie zapoznają się z higieną pracy przy komputerze. Nauczą się jak bezpiecznie wykorzystywać komputer do nauki, pracy i zabawy. W klasach IV-VI zajęcia będą wdrażały uczniów do tworzenia własnych witryn WWW, na których będą mogli prezentować swoje zainteresowania, hobby, jak również będą mogli podzielić się z innymi wiedzą na dany temat.

        Zadbaj o swoją przyszłość korzystając z szansy własnego rozwoju!